2017. július 1., szombat

Összevont május-júniusi zárás

Forrás.
Májusról nem írtam külön, de most egy összevont posztban megmutatom az akkori és a mostani beszerzéseimet is. Nemrégiben egyébként is volt egy olyan kósza gondolatom, hogy majd csak három havonta írok zárós bejegyzést, vehetjük ezt egy tesztüzemmódnak. :)

Májusban és júniusban összesen 9 könyvet szereztem be (3-6), ez elég soknak hangzik, de vannak benne ajándékok és recik is. 

Íme a zsákmány: 

A májusiak: 
- Najaf Mazari, Robert Hillman: The Honey Thief
- Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ima
- Alessandro Baricco: Történet

Ó, ők mind-mind ajándékok, az első Nikkincstől, a másik kettő pedig Katacitától. :) Nagyon köszönöm csajok! ♥

A júniusiak:
- Veres Attila: Odakint sötétebb
- Neil Gaiman, Michael Reaves, Mallory Reaves: Ezüst álom
- Rejtő Jenő: Tatjána
- Szabó T. Anna: Törésteszt
- Alina Bronsky: Baba Dunya utolsó szerelme
- Cecilie Enger: Anyám ajándékai 

Együtt a bagázs. :)


Itt is van két ajándék (vagyis ajándékkártyából vett) könyv, illetve két Agavés reci és két vásárlás, a Könyvhétről. :) 

Blogolás és olvasás szempontjából is egy kicsit visszaesett a lelkesedés, és a lendület, de azért persze olvastam és írogattam is, és most is van jó néhány piszkozatom. :) Félbehagyás és hosszabb olvasmányok is tarkították a képet. Sajnos a vcs-vel most nem haladtam, de júliusban sokat tervezek olvasni összességében is, és a listáról is. ;)

A többiek júniusa: 



2 megjegyzés:

  1. A háromhavi zárás sem rossz ötlet, de én szívesen olvasok tőled gyakrabban is. ;) De megértem, ha mondjuk csak úgy érzed, negyedévente írnál szívesen róla.
    Az Odakint sötétebb a közös pontunk, remélem mindketten szeretni fogjuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs kőbe vésve. :) Mindenesetre most így jött ki a lépés, és így se volt rossz. ;) Majd meglátom mennyi minden jön össze. Mivel jóval kevesebb könyvet szerzek be idén havonta, meg úgy összességében is, kevesebb a tartalom, a mutogatnivaló.
      Az Odakint sötétebbet kezdem a jövő héten!

      Törlés