2017. április 30., vasárnap

Bolondos április

Szeszélyes, meg bolondos április, közhelyes megnevezések bár, de most tényleg illettek a jelzők a hónapra, ami lehűléssel és hóeséssel lepett meg minket, és kicsit visszarepített a télbe. Eddig még sosem mentem télikabátban a Könyvfesztiválra, most ezt is megértük. :) 

Forrás.
Az április könyves szempontból mindig erős szokott lenni, a feszt miatt főként, de idén nem szaladt el velem a ló ott sem, és előtte-utána sem, és a fesztiválon beszerzett 7 könyvön kívül mással nem is gyarapodott most a könyvtáram. 



Nem listázom őket újra, a feszti posztban olvashattok róluk még. :)

Az előző havi zárásban ígértem, hogy több poszt lesz most, és ígéretemhez hű is maradtam, ezzel együtt ugyanis 15 bejegyzés született a hónapban. vagyis kb. kétnaponta lehetett csemegézni valami új tartalmon. Szép lassan behoztam lemaradásaimat az elmaradt könyves és egyéb posztokkal is, és egy új rovatot is indítottam a blogon. :) 

Olvasás szempontjából jó hónapot zárok: 7 könyvet fejeztem be, és bár ebben volt képregény is és mese, nagyon örülök neki, hogy sikerült több mindennel haladni. A várólista csökkentésből is kipipáltam két könyvet ismét, így már összesen 5 könyvet húzhattam le a listáról.
Jelenleg 4 megkezdett könyvben vagyok benne, és a következő hónapban is tervezek 2 vcs-könyvet elolvasni (A Mester és Margarita és a Miért vagyunk boldogtalanok? csábít.)

A Könyvfesztiválon kívül is jutott könyves esemény áprilisra: voltam egy Csernus előadáson, és most sem okozott csalódást kedvenc dokim, és megnéztem A szépség és a szörnyeteg új, élőszereplős filmváltozatát is.

Májusban remélem már tombolni fog a jó idő, mert szeretnék a szabadban olvasgatni. :) 

A többiek áprilisa: 

5 megjegyzés:

  1. 15 poszt, wow, nem semmi, én szerintem legaktívabb időszakomban sem írtam ennyit. :D De tök jó, hogy te ennyit írsz nekünk. :)
    A 7 beszerzés és 7 olvasás teljesen jó, utóbbi nálam is ennyi volt, az előbbit hagyjuk ugyebár. :D
    Szép időt nekünk májusra! :)

    VálaszTörlés
  2. Fú Pupi, nagyon jól nyomtad az áprilist! 15 poszttal nem vagy semmi! És milyen tökéletes a vásárlási-olvasási arányod :)
    Juhú, jön hamarosan a Mester és Margarita olvasása? Jaj, nekem is kellene :)

    VálaszTörlés
  3. Bizony, volt miről írni most! :D
    A beszerzések és olvasások számát pedig egyensúlyba hoztam. :D Bár ez teljesen véletlen volt.
    Nikkincs, lassan csak sorra kerül. Ő lett a következő Kakukkszó: minden listát megjár. ;)

    VálaszTörlés
  4. Szépséges, szabadban olvasós májust neked!
    Ejha, szép kupacnyi szerzemény!
    Pamuktól most már tényleg nagyon olvasni kéne nekem is, egyre jobban piszkálja a fantáziám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neked is! :) Igen, helyes kupac lett. :) :) Egy kis ideig el se pakoltam, csak nézegettem. ;)
      Nekem is kéne már Pamuktól olvasni - mert én meg rettentő rég olvastam már... De folytatni fogom idén az életművet. :)

      Törlés