2016. június 8., szerda

Veszedelmek. Veszed? - Könyvheti beharangozó 3.

A könyvheti beharangozókat néhány aprósággal zárom. Holnap ugyanis már lehet indulni a Vörösmarty térre, és a vidéki programokra is azt hiszem. :) 

Jó tudni, hogy: 

- A Tarandus Kiadónál - 12-es stand - 10%-kal fejelik meg a 30%-os kedvezményt, ha a molyon kedvenceltétek a kiadót előzetesen. Ez azért nem rossz! :) 
- Csernus Imre a Jaffánál dedikál vasárnap, 12-én, 15:00-tól. Sajnos, ha jól láttam, a doki új könyve, A férfi - Srácoknak csak a Könyvhét után jelenik meg. :( :O
UPDATE: most meg úgy látom megjelent... :) 
- A PIMnél jó kis küttyöket lehet majd megint kapni - csoki, tea, kitűző, bögre... 
- Az Alineánál pedig a szuper Jane Austenes bögréket és fityegős könyvjelzőket. (>Itt< van webshopjuk is amúgy.) 

Aztán, a többi kiadónál (szerintem) ezeket a könyveket lesz érdemes megsasolni: 

A Parknál: 


Ó és a Parknál mindig vannak ilyenkor régebbi, filléres Maigret kötetek is! :) 

Az Animusnál: 


A Twister Mediánál: 



A Könyvmolyképzőnél kiegészítő kötetkéket találhatunk Böszörményitől és On Saitól:



A Magvetőnél: 



Ti miket fogtok beszerezni az idei Ünnepi Könyvhéten? :) 

2 megjegyzés:

  1. A Könyvmolyképzőnél lesz új Lucy Maud Montgomery könyv, én azt várom nagyon. A Jók és rosszak iskoláját meg azonnal elkezdtem majd, ahogy a kezem közé kapom! :)
    A Böszörményi könyv folytatása az előző kettőnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem is láttam. :) Ó én is várom már a JRI 2-t! :)
      A Böszörményi egy rövidebb sztori, ami 2,5-edik kötetnek felel meg, szóval igen, folytatás.

      Törlés