2017. október 13., péntek

Book a Sloth Club - mintadoboz unboxing

Nemrég adtam hírül, hogy hamarosan új subscription box indul Magyarországon, méghozzá könyves tematikával Book a Sloth Club néven. A subscription boxok magazinszerűen jelentkeznek, elő lehet rájuk fizetni, vagy akár egyesével megvenni őket, és a meglepetés-faktor teszi őket igazán izgalmassá. Egy ajándékdobozka magadtól, magadnak (persze akár másnak is :D), amiről csak nagy vonalakban tudod, vagy sejted, hogy mit rejt valójában. A könyves tematikus boxokban természetesen mindig lapul egy könyv, és ahhoz kapcsolódó kedves, praktikus, jópofa extrák, egyszóval egy exkluzív élmény, zsákbamacska-könyvvel. A Book a Sloth a külföldi Owlcrate-re szeretne hasonlítani. 

Azon szerencsés bloggerek közé tartozom, akiknek a Book a Sloth Club küldött egyet a tesztdobozaiból, még a hivatalos nyitás előtt. Ezt a dobozt szeretném most nektek megmutatni, és elmondani róla a véleményemet ebben az unboxing posztban. :) Remélem tetszeni fog nektek is az ötlet, mert én nagyon szeretném, ha egy ilyen jellegű, előfizethető könyves doboz megvalósulhatna és fenn is maradhatna. Ehhez viszont ti is kelletek! :) 

A poszt végén találtok egy kedvezményre jogosító kuponkódot is. :) 


Hangsúlyozom, ez a doboz egy mintadoboz csak, nem az, amit majd megvásárolhattok elsőre. A mintadoboz nem mutatja teljesen azt a képet, amit az első dobozoknál szeretnének megvalósítani. Most még nem vontak be igazán kézműveseket, és nem az egyediségre hajtottak, de mindenképp ezt az irányt lőtték be maguknak. 

A mintadoboz témája: ÁLLATI

Már nagyon vártam a lajhárt, és izgatottam vettem kézbe. Egy füles kartondobozban volt, rajta a Book a Sloth kedves logója és a honlapcím is. Én mondjuk egy picit több cellux segítségével megtámogattam volna az oldalát, biztos, ami biztos, de azert így is biztonságban voltak a kincsek benne.


A dobozt kinyitva egy narancssárga papír sejlett fel, az elmaradhatatlan logo, és egy levél. 


A levelet kinyitva egy listát találtam a doboz tartalmáról. :) Rögtön egy spoiler alert felirat figyelmeztet, hogy ha pl. vaksin szeretnél nyúlkálni a dobozba, és nem végigolvasni, mit fogsz találni benne, akkor ne ezzel kezdd. Szerintem már az összehajtott papíron ott lehetne egy ilyen spoiler felirat, hogy biztos ne lessen rá senki előre, aki nem akar. Esetleg egy madzag-szalag-kapocs-viaszpecsét-vérszerződés zárhatná ezt a levelet a következőkben, hogy ne csak összehajtva legyen ott. ;) 


A papíron egy kutya "sétált végig". ;)

A levél alatt narancssárga papírra leltem, ami a meglepetéseket takarta. Szerintem némileg több töltőanyag jó lenne a dobozokba, pl. több papír vagy színes pufi helykitöltők, az vidám is. A Lushnál szokott lenni ilyen.


És micsoda átkötés, ahogy erre gondoltam, és rögtön utána fellibbentettem a fátylat papírt, ott csücsült egy Lush golyó is a csomagban, méghozzá egy Cheer up Buttercup! :D Ennek kiváltképp örültem, mert nagy rajongója vagyok ezeknek az illatos termékeknek, imádom az illatukat és az állagukat is, remek fürdőélményt lehet velük kreálni magunknak, és akár a kádban elnyúlva is lehet olvasni. :) 

A további bontogatás, felfedezés során előkerült még: 

- gyümölcstea vadcseresznye ízben
- teasütemény a teához 
- Roald Dahl képeslapok (mert 101 éves lenne Roald Dahl)
- állatos képeslap (cica-teknős)
- Lauren Fern Watt: Egy kutya bakancslistája - Négylábú társam igaz története című könyve
- rácsiptetve stílszerűen egy mágneses, tappancsos könyvjelző
- és egy üzenet a szerzőtől magától! :)  
- ó és még Book a Sloth-os matrica is volt, két darab :) 



Szerintem egész jól összerakott pakk lett ez, érezni az igyekezetet, és a meglepetések is jófélék, a tea, a süti, a fürdőbomba tetszett, örülök nekik , a képeslapokért annyira nem rajongtam, de csak mert ez kezd kimenni a divatból, annyira szerintem nem sok hasznuk van. A teasütik sajnos összetörtek kicsit (több töltőanyag kell a csomagba, mondom én! :D), de az ízük és az illatuk isteni így is. Kicsit kevéske, valahogy jobban éreztem volna magam, ha 3 db lapul benne 2 helyett, de ez már csak az én dilim szerintem. A matricák cuki plusz.
A könyv JÓ! Egy igazán állatos témájú, rendes kiadótól származó, minőségi darab, szóval huuuuhhh, megkönnyebbültem, mert valljuk be, azért kerülhetett volna bele valami olyasmi, ami nagyon no-go. Ez viszont még érdekel is. A hozzá illő mágneses könyvjelző és a szerző levele az igazán exkluzív figyelmesség ebben a dobozban, és a fő attrakció is egyben. Na persze mindig a könyv, és a közvetlenül könyves dolgok a legjobbak a boxokban. :) Nekem volt már korábbról is i-clips-es könyvjelzőm, csak nem tappancsos, hanem más állatkás (mókus, borz stb.) és ajándékoztam is ilyet már másoknak.

A doboz teljes tartalma a csodás őszi napsütésben. :)
Kritikaként külsőleg a csomagolás apróbb hiányosságait tudom felhozni, a tartalmat illetően pedig azt, hogy a képeslapokat nem találtam olyan különlegesnek, vagy hasznosnak, de egyébiránt egy jól összerakott doboz volt, extrákkal, és egy teljesen oké könyvvel, így az ismeretlenbe belenyúlva. :) Remélem a következő dobozok is megtartják a formulát, kellemes meglepetést okozó könyvet tesznek bele, és minél exkluzívabb apróságokat, egyedi, a könyvhöz is kapcsolódó extrákat, vagy csak az olvasás élményéhez valamit hozzáadó nasit-kedvességet. :) 

Nektek hogy tetszik a mintadoboz? 

Az első igazi dobozok MÁTÓL november 5-ig vásárolhatóak meg, és hogy kedvezménnyel jussatok hozzá az első, ÁLOM és VARÁZSLAT fedőnevű és tematikájú, limitált darabszámban elkészített dobozhoz (100db!) kaptok tőlem egy kuponkódot is! Ez 10% kedvezményt ad nektek, és nekem is kedveztek vele: még több boxot láthattok majd itt (kösziköszi! ;)). Egy kód csak egy doboz vásárlására használható fel. Ha egy kódot felhasználtál, más bloggerét már nem használhatod fel. A 3-6-12 hónapos előfizetésekre nem használható fel a kód, azok már eleve kedvezményesen lettek meghatározva. 

Íme a kuponkód a 10%-os kedvezményhez, enjoy! :) 

GRRBKG6KFCTT

UPDATE: Az első doboz az nyitás órájában elfogyott... :)

A következő platformokon találjátok még meg a Book a Sloth Clubot:

Köszönöm a Book a Slothnak a mintadobozt, a megkeresést, az unboxing lehetőséget! :) 
Hajrá! Akarom mondani Lajhár! :D

Forrás.


12 megjegyzés:

  1. Amikor megláttam a könyvjelzőt egyből rád gondoltam :D Nekem a határidőnaplómat díszíti az a kis könyvjelző amit küldtél <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te melyiket kaptad tőlem a mókusost? Örülök, hogy használod. :))

      Törlés
  2. Én rókást kaptam tőled, és kint is van egy rókás könyvön a könyvespolcon fő helyen :)))) Nekem ez a tappancsos is tetszett, és szerintem majd használom is ebben a könyvben, ha elkezdtem olvasni. Tök jók a te Roald Dahlos képeslapjaid, és cicás képeslap is cuki. Sajnos a keksz nekem is összetörött, ezt el is felejtettem leírni az én posztomban. Mondjuk ettől még ehető, csak hát nah... Lehet a posta volt a ludas? Nekem a doboz oldala is kicsit benyomódott, és arrafelé volt a keksz is. KÍváncsi leszek az éles csomagra majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked róka dukál! :) (vagy lajhár :D) Szerintem is jópofa ez a tappancsos is. :)
      Szerintem a fő probléma a töltőanyag hiánya a dobozban, ahogy írtam. Több papír, vagy pufik, persze ízlésesen. Akkor nem zuttyan a dobozban ide-oda a keksz. Ez nagyon omlós, puha keksz volt amúgy, kisebb behatásokra is szétesik.

      Törlés
  3. Engem az árak így első körben kicsit eltántorítottak, de nagyon kíváncsi leszek a következő dobozra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy picit azóta lejjebb vitték az árat és lehetett nyerni, szerezni többféle kedvezmény kupont is (pl. 50%-ost :)), biztosan lesznek még ilyen lehetőségek.
      Én is kíváncsi leszek, bár nekem most nem lesz álom és varázslat dobozom. :)

      Törlés
  4. Tök jó lett a doboz, még úgy is, hogy nem a végleges.

    Kíváncsi leszek a "rendesre".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csapat elég elhivatottnak, igyekvőnek tűnik, még ha esetleg valakinek nem is tetszik a próbadoboz, a következő szerintem szintet fog lépni. :) Megfogadtak mindenféle észrevételt, és igazán olyan dobozokat szeretnének prezentálni, amit érdemes megvenni. :)

      Törlés
  5. :D azt nézem, hogy mindenki vadcseresznyés teát kapott, csak én nem :D (mármint ezt nem problémaként írom, mert imádom azt a teát, csak vicces :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, tényleg! :D Én meg azt néztem, hogy szinte mindenkinek egy fotózd le, oszd meg jellegű matrica volt a doboz fedelének belsején, nálam meg csak ott is a BASC logó... Egyetlen másik bloggernél láttam azt hiszem azt, ami nálam volt. (de lehet nem láttam az összes posztot)

      Törlés
    2. Nahát, tényleg!! Néztem is a fotóidat, azt hittem, lematricáztad :D (bele se gondoltam, hogy hogy matricáztad volna le, nem is kaptunk akkorát :D )
      Mindenkinek lett valami egyediség a dobozában :)

      Törlés
    3. Ezek nagyon kicsi különbségek csak. :) Ááá, dehogy én ragasztottam le. :D Én meg a tiéteken lepődtem meg, hogy hát az hogyhogy más?! :)

      Törlés