2015. október 31., szombat

Októberi torony

Van mentségem! Legalábbis egy kicsi... Ebből a ledőlni készülő kupacból - tényleg ki kellett egyensúlyoznom, mérnökileg! - ugyanis 7 db reci, 1 pedig ajándék volt. :)


  • Hercsel Adél: Magyar szeretők - reci
  • Anne Zouroudi: The Messenger of Athens - Bookdepo, bargain shop
  • Paula Brackston: The Midnight Witch - Bookdepo, bargain shop
  • Emma Donoghue: Frog Music - Bookdepo, bargain shop
  • T.S. Thomas: Londinium hercege - reci
  • Claire North: Harry August csodálatos élete - reci
  • Nick Cutter: Mélység - Agave, kedvezményes
  • Soman Chainan: Jók és rosszak iskolája - reci
  • S.J. Watson: A másik én - reci
  • Sara Crowe: Campari reggelire - reci
  • Kati Hiekkapelto - Kolibri - reci
  • Boldizsár Ildikó: Meseterápia - ajándék Miamonától :) 
  • J.K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone Illustrated by Jim Kay - Bookdepo
13 könyventyű. :) A HP persze musthave volt, a többi angol egy akció miatti elcsábulás, 1700 Ft-okért dobálták utánam, a reciket pedig nagyon szépen köszönöm az Athenaeum Kiadónak és a Twister Mediának. :) Néhányat még a nyáron olvastam, de csak most érkeztek meg a papírpéldányok belőle, ezért jött össze ennyi minden az ehavi kupacba. De tudjátok mit, nem magyarázom a bizonyítványom, csak élvezem a zsákmányt. Most is épp hármat olvasok ezek közül. :)

Nézzétek milyen gyönyörű borítóóók:

A zsákmány egy része :) 

Olvasás szempontjából alulmúltam az előző hónapot is, négy könyvet fejeztem csak be, de elég hosszú könyveket olvasok éppen, és hát ezeket nekem időbe telik befejezni. :) Szóval sokat olvastam azért, az 500-800 oldalas monstrumok nem mindig férnek bele egy hónapba. :) Posztban azért nem volt hiány most sem, ez a 15. ebben a hónapban. 

A többiek bűnözései:

Theodora, Katacita, Tekla, Nikkincs, Nita, Amadea,

U.i.: Ez az 500. bejegyzés a blogon! :)

10 megjegyzés:

  1. Egy könyvvel megelőztél :D Jaj az a Harry Potter ... fáj érte a szívem, minden nap nézem bookdepón épp mennyivel olcsóbb :D
    A zsákmányaid közül A kolibrire meg a Henry Augstra vagyok nagyon kíváncsi :) Várom a véleményed róluk, csak semmi nyomás :D

    VálaszTörlés
  2. Hoppácska! :D
    Amennyi új megjelenésre vágyom, azt hittem, hogy majd nekem is durva hónapom lesz, de úgy tűnik, inkább elosztom őket novemberre-decemberre.
    A kolibrire én is kíváncsi vagyok! :)
    Ó és a Campari reggelire egy közös pontunk. :)

    VálaszTörlés
  3. Juhúúú, mennyi szépség egy kupacban! :) Szerintem nem is kell magyarázat, ezt minden jóérzésű könyvmoly megérti :) Én nagyon kíváncsi vagyok a Harry Augustra, nem mertem még megvenni, pedig Nita nagyon jót mondott róla, de még várok vele (pl. a te véleményedre :))
    És gratulálok az 500-hoz, nagyon szép szám!
    Az én hónapom pont fordítva alakult, olvasás oké, posztírás alig. Na, de majd igyekszem pótolni.

    VálaszTörlés
  4. Theodora, de jó, hogy még valaki hasonló magasságokba emelkedett ebben a hónapban :D Nem érzem magam egyedül ;) A Kolibrit legkésőbb holnap befejezem (ha nem tudok elaludni, akkor még ma), és utána kezdem a Harry Augustot is. :)

    Katacita, hát, hoppácska :D Fú, ne is mondd az új megjelenéseket, kész katasztrófa lenne, ha mindet be is szerezném.
    A Kolibriről hamarosan jön a poszt, és a könyv bemutatóján is voltam, arról is fogok írni. :)
    Éljen a Campari! Remélem tetszeni fog!

    Nikkincs, juhúú bizony, gyönyörűek, jó rájuk nézni. :D Szinte sajnáltam szétbontani a kupacot. :) Nemsoká lesz Harry August is, ígérem ;)
    Köszönöm!
    Váltogatjuk a szerepeket, egyszer egyikünk, másszor másikunk olvas többet / vásárol többet /posztol többet :D Elosztjuk ;)

    VálaszTörlés
  5. Úgy nézem, visszatért a "régi énem", kettő könyvvel megelőztelek :D Jó, nyilván nem verseny, csak furcsa néhány hónap "kihagyás" után. Pedig októberben hozzám nem is jöttek utólagos papírpéldányok. Hajaj, mi lesz novemberben :D

    A Kolibrit én is megkaptam, A másik énen még gondolkodom, mert érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, igen, tényleg kicsit visszafogottabb hónapjaid voltak, most megint dőzsölés van. ;) Jó, hogy valaki meg is előzött.
      Örülök, hogy kaptál Kolibrit, remélem tetszeni fog, én ma reggel fejeztem be. :)

      Törlés
  6. Jaj, úgy örülök, hogy ebben a hónapban nem én voltam kivételesen a dőzsölő. :D Mondjuk nincs ezzel semmi baj, annyira klassz könyveket szereztél be, hogy tényleg csak élvezd ki őket, a többi nem számít. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írjál te is összegzést, látni akarom azért a bűnlajstromod! ;) :D
      Bizony, olyan szuperek! És azóta már befejeztem a Kolibrit is, szóval nem porosodni vettem őket ;)

      Törlés
    2. Pont most írom, mindjárt ki is kerül a blogra. ;)
      A Kolibriről olvastam, amit Goodreads-en olvastál, érdekesen hangzik. :)

      Törlés
    3. Okés :)
      Majd még írok azért bővebben is. :)

      Törlés