2013. január 6., vasárnap

Várólista projekt 2013

Már harmadik alkalommal kerül megrendezésre a külföldi példán alapuló Csökkentsd a várólistádat kihívás/kezdeményezés, Lobo szervezésében, aminek lényege, hogy 12 darab, legalább fél éve a várólistánkon (virtuálison, vagy akár a polcon) csücsülő könyvet elolvassunk egy év alatt. 
Lehet készíteni alternatív listát is, amelyről beugorhatnak könyvek az eredeti 12 helyére. 
Könnyűnek hangzik a dolog, hiszen sokszor ennyi könyvet is elolvasunk egy év alatt, de mégsem sikerül mindig pont azt a 12-t is kivégezni. :) 

Sőt, eddig még egyszer sem sikerült... :) 
Tavalyelőtt csúfosan elbuktam a 2011-es várólistacsökkentést, a 12-ből csak 2 könyvet olvastam el, bár legalább olyan kettőt, amik nem fél éve, hanem egy évtizede vártak már az elolvasásra :)
Tavaly pedig kis híjján sikerült. 2012-ben csináltam alternatív listát is, amiről  4 könyv is beugrott az eredetik helyére segítségként, de még így is csak 10 elolvasott könyvvel zártam.

A bukták nem vették el a lelkesedésemet, a lényeg az olvasás, és hogy fogyjon a polcainkon lévő olvasatlanok száma. 

Idei listám a várólistacsökkentésre (polcos formában is megtekinthető):

- Daniel Black: Perfect Peace
- Emma Donoghue: Room (02.27.)
- Sarah Dessen: Someone Like You
- Joanne Harris: Gentlemen and Players
- Cecelia Ahern: The Book of Tomorrow
Forrás: weheartit.com

Alternatív lista: 

- Audrey Niffenegger: Her Fearful Symmetry
- Elizabeth Goudge: The Little White Horse
- William Nicholson: Rokon lelkek társasága
- Julie Cohen: Spirit Willing Flesh Weak
- Joanne Harris: Runemarks
- Jodi Picoult: Handle with Care
- Jodi Picoult: House Rules
- Nick Hornby: Slam (07. 27.)

Vegyesek nagyon, sok minden már szerepelt az előző évi listákon is, idén csak sikerül el is jutni az elolvasásukig. :) Több könyvhöz nemrég kaptam kedvet, és reménykedem benne, hogy kitart ez a kedv... :) 

A könyvkupacok. Kattintásra megnő a kép.
Persze a képkészítéskor elrontottam az egyik stócot, a Pí élete véletlenül az alternatívak közé került, de nem volt kedvem még egyszer összeszedni a lakás különböző pontjairól a könyveket... :/ A piros az első kupac tetején természetesen a Kindle, ez rejt 4 elolvasandó könyvet, tulajdonképpen mindkét listához hozzátartozik, illetve egy könyvecske hiányzik a képről, az Árvácska, amit most épp nem találok, de valahol megvan. 

Igyekeztem tenni bele rövidkéket is, hogy könnyebben tudjam teljesíteni, de vannak szép méretes könyvek is, mint az Ahern, a Picoult, a Runemarks :) 

Már el is kezdtem apasztani a listát, a Kinsella könyvvel. 
A posztban folyamatosan frissíteni fogom a linkeket azokhoz a könyvekhez amiket már elolvastam és írtam róluk bejegyzést. 

Olvasásra fel! :)

2 megjegyzés:

  1. Juhúúúúú! Sok sikert! Én tavaly vettem részt először, végülis utolsó pillanatban megszenvedve de kiolvastam. Csak a postokat kéne megírni belőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Idén már jó lenne tényleg teljesíteni nekem is :D
      Na igen, lehet behozni az elmaradásokat ilyenkor.
      Gratulálok, láttam, hogy neked sikerült lenullázni a listádat! :)

      Törlés